LinkedIn to dziś największy basen z potencjalnymi klientami w B2B – ale tylko nieliczni potrafią w nim naprawdę łowić. Maciej Szeffer z SellWise pokaże Ci, jak skutecznie prowadzić prospecting, by zamieniać kontakty w sprzedaż.
Konsultant strategii marketingowej B2B z 20 letnim doświadczeniem
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Feugiat purus non hendrerit blandit amet adipiscing dui. Et molestie aliquet gravida interdum non molestie enim. Lacus leo nunc dui sapien pharetra felis mi. Sed cursus pellentesque nibh ut. Molestie leo vivamus porttitor erat at libero nibh. Vestibulum scelerisque vel pharetra pellentesque ullamcorper et. Quis neque accumsan orci sed ligula phasellus sed.
Et urna ac et maecenas fusce amet. Nibh nec commodo massa sed. Tincidunt porttitor in pharetra egestas sit neque ac lacus. Amet a nunc et cum. Odio at volutpat volutpat in leo eget ipsum diam elementum. Erat magna arcu orci lorem senectus orci fringilla. Tincidunt metus nisl vitae maecenas pretium aliquet. At id pharetra in vestibulum lectus pellentesque venenatis molestie. Nibh ut facilisis.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur ac quis et pellentesque et id faucibus hac facilisis nisi quam euismod pellentesque id est integer felis ac quis vel molestie tristique justo ultricies dui quis tortor hendrerit quam turpis feugiat fames dictumst eu sagittis augue semper euismod.
LinkedIn to nie tylko sieć kontaktów – to potężne narzędzie sprzedażowe. Maciej Szeffer, ekspert marketingu B2B z SellWise, w swojej prelekcji „Pływanie w miliardowym basenie – czyli łowienie leadów na LinkedIn” zabierze nas w podróż po nowoczesnych technikach prospectingu. Pokaże:
To prelekcja obowiązkowa dla każdego, kto traktuje LinkedIn nie tylko jako miejsce do scrollowania, ale jako narzędzie do zdobywania klientów. A przy okazji – szansa, żeby poznać człowieka, który potrafi połączyć profesjonalizm z sercem – m.in. jako pomysłodawca charytatywnych akcji dla WOŚP.
Powitanie uczestników wydarzenia, przez gospodarzy. Wprowadzenie w klimat konferencji i przedstawienie agendy.
Po intensywnym przedpołudniu pełnym wiedzy, inspiracji i networkingowych rozmów, czas na regenerację sił – również tych kulinarnych!