Czy bardzo dobry sprzedawca to już maksimum możliwości? Podczas tego warsztatu poznasz konkretne narzędzia, które odróżniają dobrych handlowców od tych naprawdę wybitnych. Jan Grzesikiewicz z Sandlera pomoże Ci zidentyfikować kluczowe nawyki, mentalne blokady i sposoby pracy, które pozwalają osiągać ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży B2B.
Mentalny trener sprzedaży, Sandler Training
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Feugiat purus non hendrerit blandit amet adipiscing dui. Et molestie aliquet gravida interdum non molestie enim. Lacus leo nunc dui sapien pharetra felis mi. Sed cursus pellentesque nibh ut. Molestie leo vivamus porttitor erat at libero nibh. Vestibulum scelerisque vel pharetra pellentesque ullamcorper et. Quis neque accumsan orci sed ligula phasellus sed.
Et urna ac et maecenas fusce amet. Nibh nec commodo massa sed. Tincidunt porttitor in pharetra egestas sit neque ac lacus. Amet a nunc et cum. Odio at volutpat volutpat in leo eget ipsum diam elementum. Erat magna arcu orci lorem senectus orci fringilla. Tincidunt metus nisl vitae maecenas pretium aliquet. At id pharetra in vestibulum lectus pellentesque venenatis molestie. Nibh ut facilisis.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur ac quis et pellentesque et id faucibus hac facilisis nisi quam euismod pellentesque id est integer felis ac quis vel molestie tristique justo ultricies dui quis tortor hendrerit quam turpis feugiat fames dictumst eu sagittis augue semper euismod.
Dlaczego niektórzy sprzedawcy osiągają świetne wyniki, a inni w tych samych warunkach – wybitne? Co stoi za sukcesem tych, którzy konsekwentnie przekraczają cele, budują trwałe relacje i działają skutecznie mimo trudnych warunków rynkowych?
Podczas warsztatu „Co różni bardzo dobrego sprzedawcę od wybitnego?” Jan Grzesikiewicz z Sandler Training zabierze uczestników w podróż po najbardziej kluczowych obszarach pracy sprzedażowej:
To nie będzie teoretyczne spotkanie – uczestnicy wyjdą z konkretnym planem działania i narzędziami, które można wdrożyć od razu.
Warsztat idealny dla osób, które sprzedają, zarządzają sprzedażą lub po prostu chcą wejść na wyższy poziom skuteczności w biznesie.
Powitanie uczestników wydarzenia, przez gospodarzy. Wprowadzenie w klimat konferencji i przedstawienie agendy.
Po intensywnym przedpołudniu pełnym wiedzy, inspiracji i networkingowych rozmów, czas na regenerację sił – również tych kulinarnych!